waarom zou de ontdekkingsreiziger Columbus een eigen museum verdienen?

waarom is hij het waard om een eigen museum te krijgen?
b.v.d

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Christoffel Columbus is de beroemdste ontdekkingsreiziger uit het tijdperk van de grote ontdekkingen.
Hij maakte faam door zijn 'ontdekking' onder Spaanse vlag van Amerika in 1492. Columbus dacht na het oversteken van de Atlantische Oceaan Indië bereikt te hebben, maar was in werkelijkheid gestuit op een Nieuwe Wereld.
Zijn ontdekking vormt een keerpunt in de wereldgeschiedenis, waarvan de betekenis nauwelijks overschat kan worden.

Duidelijk? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet echt waar ik naar opzoek was maar toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

omdat hij begonnen is met land te ontdekken en de kaart te maken.

Hij is begonnen met iets waar iedereen baat bij had/heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heeft het wel ontdekt.
dan zou je ook kunnen zeggen dat de vikingen het niet hebben ontdekt, maar de oorspronkelijke bewoners.
door hem is het bekent geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Columbus heeft Amerika HERontdekt.
De indianen waren de oorspronkelijke bewoners.