Wie weet er meer van Nederlandse dwangarbeiders die tijdens de oorlog in Berchtesgaden te werk zijn gesteld?

Ik wil graag meer weten over Nederlandse dwangarbeiders die tijdens de oorlog in Berchtesgaden te werk zijn gesteld. Misschien kent iemand op wie dat van toepassing is geweest, of misschien weet iemand waar ik die informatie kan vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is op die plek een documentatiecentrum/expositiecentrum gevestigd. Zij hebben ook een website. Op die website is een literatuurlijst te vinden. Daarvan een link bij de bronvermelding.
Met specifieke vragen kunt u wellicht het best contact opnemen met het instituut zelf:

Institut für Zeitgeschichte
Dokumentation Obersalzberg
Leonrodstr. 46b
80636 München
Deutschland
Tel.: +49 (0)89 / 12688-0
Fax: +49 (0)89 / 12688-191
E-Mail: info[at]obersalzberg.de