heeft iemand het boek Emma en Ik ? de schrijfster haar voor naam is sheila het speelt zich af in engeland het gaat over een blinde geleide hond

kan iemand mij helpen aan het boek of aan de naam van de uitgever.het was in het nederlands geschreven alvast bedankt namens mij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hocken, Sheila - Emma en ik Uitgever/jaar: De Kern, Bussum Bijzonderheden: Druk en jaar van uitgavez.j.geb.met licht beschadigde stofomslag, 181 pag, goede staat Prijs:€ 3.95 Verkoper:Een Tweede Leven - Twello KVK nummer: 08162183 Meer boeken van deze verkoper meer boeken van Hocken, Sheila Dit boek bestellen? Klik hierboven op het tabblad bestellen.

Bronnen:
www.boekenverkoper.nl

Wellicht kun via bijgaande bron het boek bemachtigen van Sheila Hocken. http://www.2dehands.be/boeken-strips/boeken/romans/2-boeken-readers-digest-elk-78602665.html?qq=&list_cat=romans

"Emma en ik" van Sheila Hocken is in 1978 in Nederland uitgegeven door De Kern, Bussum. Het is het levensverhaal van een jonge vrouw die niet berustte in haar blindheid. Er is een depotexemplaar van in de Koninklijke Bibliotheek. Daar zou je via je plaatselijke bibliotheek een kopie van kunnen opvragen (maar dat is behoorlijk prijzig). Ook is het via diverse tweehands boeksites verkrijgbaar (voor een klein prijsje, maar het is vaak een beschadigd exemplaar). Bijvoorbeeld bij www.boekwinkeltjes.nl of www.boekenverkoper.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100