Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft iemand het boek Emma en Ik ? de schrijfster haar voor naam is sheila het speelt zich af in engeland het gaat over een blinde geleide hond

kan iemand mij helpen aan het boek of aan de naam van de uitgever.het was in het nederlands geschreven alvast bedankt namens mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het alleen in het Engels vinden:
Emma and I van Sheila Hocken http://en.wikipedia.org/wiki/Sheila_Hocken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hocken, Sheila - Emma en ik


Uitgever/jaar: De Kern, Bussum
Bijzonderheden: Druk en jaar van uitgavez.j.geb.met licht beschadigde stofomslag, 181 pag, goede staat

Prijs:€ 3.95



Verkoper:Een Tweede Leven - Twello
KVK nummer: 08162183

Meer boeken van deze verkoper
meer boeken van Hocken, Sheila

Dit boek bestellen? Klik hierboven op het tabblad bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de snelle hulp,ik ben erg blij dat ik het boek zelfs naar ierland toe gestuurd krijg.gr. hetty

Andere antwoorden (2)

Wellicht kun via bijgaande bron het boek bemachtigen
van Sheila Hocken.

http://www.2dehands.be/boeken-strips/boeken/romans/2-boeken-readers-digest-elk-78602665.html?qq=&list_cat=romans
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Emma en ik" van Sheila Hocken is in 1978 in Nederland uitgegeven door De Kern, Bussum. Het is het levensverhaal van een jonge vrouw die niet berustte in haar blindheid.
Er is een depotexemplaar van in de Koninklijke Bibliotheek. Daar zou je via je plaatselijke bibliotheek een kopie van kunnen opvragen (maar dat is behoorlijk prijzig).
Ook is het via diverse tweehands boeksites verkrijgbaar (voor een klein prijsje, maar het is vaak een beschadigd exemplaar). Bijvoorbeeld bij www.boekwinkeltjes.nl of www.boekenverkoper.nl
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding