Hoe vind ik boeken die nergens meer te krijgen zijn?

Ik ben op zoek naar de nederlandse uitgave van een boek van Cassandra Clare wat nergens te vinden is. Marktplaats heb in geprobeerd, en de bibliotheek is nog geen optie. Is er een app of site waar ik kan vragen voor tweedehands boeken? Of kom ik dan weer uit bij marktplaats?
P.S. het e-book is wel beschikbaar maar dat is niet helemaal hetzelfde..

Picture for question
2 maanden geleden
jc54
2 maanden geleden
Boekenbeurzen afstruinen.....
Pieterke
2 maanden geleden
Waarom is de bibliotheek nog geen optie?
* Heb je dit al geprobeerd?: https://www.bibliotheek.nl/catalogus/titel.421394307.html/koningin-van-lucht-en-duisternis/
Hier kun je het boek afhalen of reserveren bij je eigen bibliotheek of een bibliotheek in de buurt.
Ikhebgeenidee
2 maanden geleden
@Pieterke: om te lenen bij de bieb moet je lid zijn. Geen idee of VS dat is. @VS: minibieb, 2e hands boekwinkels. "Even" bestellen online lijkt er niet in te zitten.
Pieterke
2 maanden geleden
@TC:Er zijn bibliotheken waar je voor 1 maand lid kunt worden, kost dan circa 5 euro. Verdere condities weet ik niet.
Er zijn ook sites waar je boeken te koop kunt vragen. Vroeger kon dat ook op Marktplaats. Of dat nu nog zo is, weet ik niet.
TC
2 maanden geleden
Yea dank het is een cadeau voor iemand, vandaar dat de bieb mn laatste optie is en kopen van de bieb wordt lastig. Voor nu geprobeerd op marktplaats en er is nog een site waar ik via boekwinkeltjes ben gekomen; boekenzoekdienst.nl
Dank voor de antwoorden in ieder geval!

Antwoorden (1)

Boekwinkeltjes.nl is ene optie
2 maanden geleden
SentWierda
2 maanden geleden
Boekwinkeltjes.nl is een betere optie dan Marktplaats.nl
Van Cassandra Clare zijn op Boekwinkeltjes.nl honderden boeken te koop - maar dit boek niet, helaas.