Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dat boek over drie vriendinnen die naar een illegale feest gaan waar ze een konijnenmasker dragen?

Ik heb een tij geleden een boek gelezen, maar ik weet niet meer hoe hij heet.
Het boek gaat over drie vriendinnen die naar een illegale feest gaan, op dat feest moeten de mensen hetzelfde aan trekken en krijgen als het goed is een konijnen masker (je mag ook geen mobiel bij je hebben).
Op het feest is er een spel waarbij een paar mensen in een cirkel gaan staan en er geld in gooien. Als er iemand 50 euro in gooit moet je boven 50 euro blijven.
Iedereen blijft er geld in gooien totdat er iemand voor het geld gaat, dan gaan ze proberen om het geld te pakken.


Dat is het enige wat ik nog weet hopelijk kent iemand dit boek en weet hoe die heet.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat bretreft "Zes seconden" van Daniëlle Bakhuis. Ploegsma, ISBN 978-90-216-7368-4.
Jasmijn (16, ik-figuur) en haar vriendinnen willen meedoen met de Afrekening. Dit spel wordt gespeeld op illegale feestjes. Maar dat heeft grotere gevolgen dan ze dachten.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt !!, Dit is hem,

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding