Wat is de titel van dit boek?

Het gaat over de Paus die ontvoerd wordt. De ontvoerder vraagt losgeld aan het Vaticaan, maar het Vaticaan is blij dat de Paus weg is. De Paus leeft tijdens zijn ontvoering helemaal op.

13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

misschien bedoel je: de dag waarop de paus ontvoerd werd
anneliez
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
weet je ook de auteur?
anneliez
13 jaar geleden
als ik google wel, maar dat kun je zelf ook wel
Snuffel
13 jaar geleden
Ik vond het namelijk niet.
Het Bernini Mysterie, van Dan Brown.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het ''De dag waarop de Paus is ontvoerd''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De titel is "Het Shepherd commando : roman van een spectaculaire ontvoering" en de auteur is Robert Ludlum.
Generaal MacKenzie Hawkins is woest. Op Peking en op Washington. Zijn militaire carrière is naar de knoppen. Langzaam rijpt bij Hawkins, bijgenaamd de Havik, een even gewaagd als sensationeel plan. Hij besluit de meest spectaculaire kidnapping van deze eeuw te organiseren: de ontvoering van niemand minder dan paus Francesco de Eerste.
Vert. van The road to Gandolfo. - Cop. 1975.
Oorspr. titel onder het pseudoniem Michael Shepherd "De dag dat de paus ontvoerd werd".
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus