Omdat zij eerst gedegen onderzoek doet en de plekken bezoekt die zij in haar verhaal wil gaan gebruiken. Mo Yayder baseert zich op werkelijk gebeurde situaties, en schrijft dan zodanig dat de lezers aanvoelen dat het gewoon klopt. Daarom duurt het telkens twee jaar voordat er een nieuwe titel uit haar pen is gekomen.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er was maar 1 antwoord,en het is niet Mo Yayder maar Mo hayder.
En haar laatste boek is al 3 jaar geleden.
De rest van het antwoord was mij al duidelijk,ik heb al haar boeken.