kan ik mijn boek nog uitgeven na publiceren op wattpad?

Hallo allemaal,

Ik wil graag een deel van mijn boek publiceren op Wattpad om een anonieme beoordeling te krijgen op mijn verhaal.
Ik heb gelezen dat je je verhaal kan copyrighten bij wattpad, maar ik vraag me af of ik het daarna nog naar een uitgever zou kunnen sturen zodat het uitgegeven wordt.
Ook heb ik niet kunnen vinden of je je boek er ook weer af kan halen.

Alvast bedankt!
Mvg.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Natuurlijk , het verhaal is en blijft jouw eigendom. Bovendien kun je het van Wattpad te allen tijde weer verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!
ik heb mijn boek online staan!
"De leeuwenrijders".