hoe heet het boek over een vrienden groep van 4 mannen 4 vrouwen tot dat 1 van hun een nieuwe vriend krijgt?

het gaat over een vrienden groep. 1 vrouw (ik dacht sandra) krijgt wat met een Amerikaan en gaat met hem naar Amerika. een vrouw wordt vermoord en een andere(ik dacht nancy) wordt met een mes in haar arm gestoken maar overleefd het. het blijkt uiteindelijk de ex (ik dacht otto) van sandra. op het einde is de zwangere vrouw van edwin met otto naar een meer als er een storm begint gaan ze naar een eiland waar ze wel is vaker kwamen waar hij haar ook wil vermoorden. het boek eindigd met dat ze de motor van een boot hoort. die otto doet iets met computers en weet daardoor dat de vrouwen het al eerder wisten van sandra.
ik moet er een boekverslag over maken en heb een half jaar geleden het boek gelezen dus wil het nog een keer lezen maar weet de naam van de schrijver en van het boek niet meer. ik hoop dat iemand kan helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je het boek "Goede vrienden" van René Appel?
Kan haast niet anders!