Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je de boek "de ideale vrouw is een bitch" nog kopen nu de uitgeverij failliet is?

voor een laat nieuwjaarsgeschenk voor mijn pleegdochter zoek ik "de ideale vrouw is een bitch" en ev. "waarom mannen trouwen met een bitch". maar deze boeken kunnen niet meer besteld worden, de uitgeverij is failliet.
Ik heb me de voeten al onder mijn lijf vandaan gelopen om de boeken te vinden, of één ervan, bij de Slegte is hij ook niet te verkrijgen....
Dus graag een tip waar ik hem eventueel nog zou kunnen vinden...

11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb beide boeken via cosmox besteld (internet). Ook nog gratis verzending.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
het eerste boek hebben ze niet meer, maar het tweede heb ik inmiddels besteld.... super dat ze gratis leveren!

Andere antwoorden (2)

De tweede titel is nog wel verkrijgbaar; de eerstgenoemde kan ik inderdaad ook nergens meer op voorraad vinden.
Zie voor "Waarom mannen trouwen met een bitch": http://www.succesboeken.nl/?Auteur=Argov
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Bol.com heeft een tweedehands afdeling waar ze vaak nog zgan zijn. Misschien daar het zoeken waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding