Zijn er schrijvers die voor anderen schrijven?

Stel ik wil een boek schrijven maar ik kan zelf niet goed schrijven. Zijn er schrijvers die je kunt benaderen die jouw verhaal kunnen schrijven? Bestaan zulke schrijvers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken wel iemand die dat doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kost je natuurlijk wel geld.
Ik heb geen idee hoeveel.
Wil je dat ik haar er eens over pols, en als ze positief reageert dat ik je dan haar gegevens geef?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. ik zal haar morgen mailen en je de uitkomst verder via een persoonlijkbericht laten weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd naar je boek, Loenie

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, ik wil dat best voor je doen, als je genoeg betaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jazeker, we noemen ze 'ghostwriters'

vele biografieën worden op deze manier gemaakt..
niet iedereen bezit de gave om iets neer te schrijven en dat mag geen beperking zijn voor mensen die net wel goeie verhalen te vertellen hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,sommige mensen zijn er beter in om hun verhaal aan n ander te vertellen,die het dan met de juiste zinsopbouw en foutloos schrijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat gebeurd heel veel. Vooral de biografie verhalen komen zo tot stand.