Waar kan ik de Bijbel als ebook krijgen?

Dus in een ebook-formaat (liefst .epub, maar .pdf kan ook).
Gratis of betaald maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hij is er zelfs als samengevatte app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je me een persoonlijke boodschap stuur en je mailbox is groot genoeg, kan ik je hem toesturen in pdf. formaat

Antwoorden (2)

Er zijn diverse modules te koop die het mogelijk maken om de Bijbel digitaal te lezen en te bestuderen. De NBG 1951, GNB, en NBV vertalingen zijn van uitgever Importantia als e-boek te bestellen. Afhankelijk van waar je zo'n EPUB-bijbel aanschaft, kan het gaan om een editie met of zonder DRM (Digital Rights Management; een soort beveiligingssysteem om illegale verspreiding van digitale werken tegen te gaan). Zie http://www.importantia.com/ebooks.html en http://www.ebijbel.nl
Amadea
11 jaar geleden
Kijk eens op www.gutenberg.org/ daar zijn ALLE boeken gratis, het zijn er wel 180.000. Kun je nog kiezen in welke taal je het wilt hebben