In hoeveel talen is het boek Nooit meer slapen van W.F.Hermans vertaald?

En weet iemand of de 31e druk uit 2004 de laatste druk is van dit boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De vertalingen waar melding van wordt gemaakt zijn: Duits, Noors, Zweeds, Estisch, Tsjechisch en Chinees.

Er is in 2009 nog een jubileumeditie van het boek verschenen, omdat het op 12 december van dat jaar 65 jaar geleden was dat uitgeverij De Bezige Bij werd opgericht. Maar die is wel uitgegeven naar de vijftiende gewijzigde druk.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In aanvulling op wat Amadea al heeft genoemd

Engels (Beyond sleep)
Frans(Ne plus jamais dormir)
Afrikaans (nooit meer slapen)