Wie is de nieuwe directeur van Zwijnstein?

In het laatste hoofdstuk van het laatste boek staat er '19 jaar later' , wordt er ook ergens bekend gemaakt wie de nieuwe schooldirecteur is?
Ik heb het boek net voor de 4e keer uitgelezen maar ik vind het nooit.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou er is geen nieuwe schooldirecteur?

Het is 19 jaar later, dus de kans is groot dat de hele staf van de school inmiddels vervangen is door nieuwe docenten. Inclusief het schoolhoofd want Snape en Dumbledore zijn natuurlijk weg. Dus mevrouw Rowling heeft het aan jou overgelaten om daarover te speculeren :)

Ik denk professor anderling

Het staat er niet in en het is 19 jaar later. De focus ligt op Harry, Ron en Hermelien. Wat er met de school gebeurd is van ondergeschikt belang. Toegevoegd na 1 minuut: niet in het boek moet het zijn.

Volgens de engelstalige potter-wiki is het Professor McGonagall (Anderling in de nederlandstalige versie van het boek). http://harrypotter.wikia.com/wiki/Headmaster

nee. Ik heb vandaag voor de 2de keer de film gezien in 3D, en daar laten ze het niet zien. Dan vertrekken de kinderen van Harry,Ron en Hermelien in de trein en dan is het gedaan. ;)

In de allerlaatste regel van onderstaande link staat dat professor Anderling wel schoolhoofd van Zweinstein wordt, maar hoe lang dat duurt blijft onduidelijk. Dus of ze het nog is over 19 jaar... ik denk van niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100