Ik heb die boeken ook gelezen!
Super leuke boeken hea?

Ik heb deze ook nog gelezen,
misschien dat je die ook wel bevalt:

Gone - verlaten
Gone - honger
Gone - leugens

http://www.gone.nu/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien de serie van de grijze jager? En boy 7 die vond ik zelf goed maar dat is maar 1 boek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"het gouden kompas" misschien.
en de stravaganza-serie. Die begint met Stad van maskers.
Schrijfster is Mary Hofmann
anneliez
12 jaar geleden
Deadline met als opvolger De Chaos is ook in dat Genre maar wel minder leuk. Ik zou dan de serie Gone aanraden omdat die leuker is (zoals al is vermeld).
Gone gaat over een stad waarin alle mensen in een bepaald gebied boven de vijftien verdwijnen. Sam Temple is de hoofdpersoon en probeert zoveel mogelijke kinderen uit Perdido Beach te beschermen tegen alle 'gevaren' die ze tegen komen.