Wie weet een goed supper spannend thriller boek, voor fantasyliefhebber?

Ik lees dus eigenlijk alleen maar fantasy, maar voor mijn verhaal is het van belang dat ik weet hoe moorden enzovoort gaan.

Dus ik ben op zoek naar een heel spannend en gewelddadig boek. Graag eentje die geschikt is voor fantasyliefhebber.

Toegevoegd na 2 minuten:
Graag nederlands!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het volgende boek ,las ik in één adem uit :

De uitzonderlijke belevenissen van Lola Galley - Kit Whitfield

http://www.boekenrubriek.nl/fictie/de-uitzonderlijke-belevenissen.........html

Groet Zoekertje

Toegevoegd na 8 minuten:
Excuses. De vorige link werkte niet,hopelijk is deze beter ( zonder html er achter)

http://www.boekenrubriek.nl/fictie/de-uitzonderlijke-belevenissen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De boeken van Robin Hobb! En daar ben je wel even zoet mee, want Het Rijk van de Ouderlingen bestaat uit maar liefst 3 x 3 boeken! De Boeken van de Zieners, De Boeken van de Levende Schepen en de Boeken van de Nar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niko
12 jaar geleden
geweldige boeken,ik vond het jammer dat er niet meer waren.
Evermore van Alyson Noël. Super mooi spannend boek!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van fantasy en thrillers houdt is 'The Child Thief' van Brom een goed boek. Het verhaal is een duistere (dark fantasy) versie van Peter Pan, waarin laatstgenoemde kinderen ronselt in de straten van New York om de problemen in zijn eigen wereld op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt ook in het nederlands, zie: http://www.bruna.nl/boeken/de-kinderdief-9789028424135
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ja ik ben altijd meer van Engelse boeken en literatuur, maar voor mensen die liever Nederlands lezen is het zeker interessant.
De dwergen is ook wel een leuk boek ;) door een duitse schrijver geschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oorlogen van de verrezen wereld (triologie) Lucia Triosi, gaat over een moordenaarsgilde bloed spuit er aan alle kanten uit ;) !!! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
boeken van darren shan, ze gaan vaak over vampiers, weerwolven en demonen. en er gaat altijd wel iemand op een gruwelijke wijze dood, en elk hoofdstuk eindigd met een cliffhanger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een boek geschreven dat heet 'Vampyre'. 25 maart in dit jaar is het uitgekomen. Nu is het niet een eng boek, maar er komen wel moorden in voor. Misschien dat je kan overwegen het te lezen?
Wat leuk dat je zelf ook een boek aan het schrijven bent! Ik ben erg benieuwd =)
Vampyre, geschreven door Bente Hoogeveen. Je kan het bestellen via de website van de uitgeverij: www.boekscout.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de boeken van darren shan zijn heel spannend het is dan welliswaar fantasie, darren shan heeft 2 series geschreven van 12 boeken. je doet er wel lang mee en het blijft spannend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van spannend houdt EN van Fantasy, kan ik je Clive Barker aanraden. Toppertjes in beide genres zijn Weefwereld en Imajica (beiden uiteraard vertaald in het Nederlands). En natuurlijk de Everville-serie (de Grote Geheime Show en Everville). Eventueel Coldheart Canyon.

Eigenlijk kan ik je alles van hem wel aanraden, maar deze dekken redelijk de lading voor wat je zoekt. Vrijwel al zijn werk is in het Nederlands vertaald, maar ik ken niet alle titels in het Nederlands; sorry ! (Hij schrijft namelijk in zulk schitterend, bijna poëtisch Engels, dat een vertaling daar in elk geval voor mij altijd een beetje afbreuk aan doet.).