Welke zijn de beste uitgeverijen voor Nederlandstalige niet westerse kinderboeken?

Westerse uitgeverijen concentreren zich vooral op westerse verhalen bij het kiezen van wat ze publiceren. Zijn er uitgeverijen die in niet Westerse, bijv. Caribische verhalen geintereseerd zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn antwoord staat eigenlijk al bij je vorige vraag de diversiteit in Bologna is enorm dus ook voor niet westerse kinderboeken kan je je heel goed oriënteren welke stijl bij jouw verhalen past. Met de huidige diversiteit in onze bevolkingssamenstelling zullen er zeker uitgevers belangstelling hebben. De nederlandse taal heeft jammer genoeg maar een klein afzetgebied, voor mooie warme Caribische verhalen zou een vertaling naar het engels je lezerspubliek aardig uitbreiden ;)!