Is het mogelijk om aan de verkoopcijfers van een boek van 25 jaar geleden te komen?

Voor een onderzoek heb ik verkoopcijfers nodig. Het gaat om een boek dat in de jaren '80 gepubliceerd is. Hoe kan ik daar aankomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je weet welke uitgeverij het heeft uitgegeven, dan kun je ze het vragen. Zij houden die cijfers wel bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was (maar ja....) dan zou ik de CPNB even benaderen. Hierbij de site met contactgegevens. Succes!

Toegevoegd na 46 minuten:
Omdat er kennelijk sprake is van een Vlaamse uitgever, kan je het adres in België proberen....Zie de site www.boek.be