Wat gebeurt er met het broertje van Matilda in de gelijknamige film?

Blijf hij bij zijn ouders wonen of is dat niet bekend?

13 jaar geleden
KennisDelen
13 jaar geleden
Stiefbroertje.
Gelukkig voor haar ;-) Toegevoegd na 5 minuten:
Aangezien haar stief-familie d'r niet echt prettig behandelde...

Het beste antwoord

Hij paste prima binnen het gezin, dus is gewoon bij zijn ouders gebleven.

Ik heb het trouwens nog eve aan mijn dochter (Mathilda-expert en groot Roald Dahl-liefhebber) gevraagd, maar volgens haar meldt het boek dat niet. Het is dus een aanname. Blijkbaar is de rol van het broertje niet interessant voor het boek ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij blijft hij bij zijn ouders wonen. Alleen Matilda gaat bij Ms. Honny wonen.

Toegevoegd na 3 uur:
De rest van het gezin verhuist naar Guam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de film was er gisterenavond nog op en het broertje is bij zijn ouders gebleven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn herinnering van het boek gaat de broer met de ouders mee. Maar de film zou natuurlijk kunnen verschillen van het boek.