Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand welk boek ik bedoel?

Ik heb het vaak in de winkel zien staan, maar dat is al best een tijdje geleden, en ik weet niet of hij er nog is. Aangezien het nu kerstmis is wil ik het graag hebben.
Het is een boek waar er allemaal papiertjes en aanwijzingen enzo bijzitten. Volgens mij gaat het over een meisje dat verdwenen is en je die aanwijzingen moet volgen om haar te vinden. Er staan allemaal emails en telefoonnummers in. Weet iemand welk boek dit is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
518

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien bedoel je "Vlinders & vriendinnen" van Jaclyn Moriarty. Uitgever: De Fontein, Baarn. ISBN 978-90-261-2785-4
Aan de hand van een uitgebreide correspondentie in verschillende lettertypen krijgt de lezer een idee van het leven en de problemen van de 15-jarige Elizabeth (ik-figuur). De brieven zijn in groepen in te delen: brieven van en aan haar nieuwe penvriendin, brieven van en aan haar verdwenen hartsvriendin, kattebelletjes van en aan haar moeder, brieven van en aan haar vader en stiefbroer. Dan is er nog een groep brieven van steeds wisselende afzenders. Uiteindelijk gaat Elizabeth haar verdwenen hartsvriendin zoeken. In deze moeilijke tijd - haar vriendin weg, haar moeder die het te druk heeft met haar baan en eigen sociale contacten, haar vader die weer contact met haar zoekt - is haar nieuwe penvriendin als een rots in de branding voor Elizabeth.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding