Wat is het meest informatieve boek dat je ooit heb gelezen?

Welk boek (die je hebt gelezen) was het meest nuttig/informatief?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk gedaan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaaf:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat íe echt uitkomt, alle goeievragen in één boek !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha dat ballontje
"xinix heeft em ook"
lulz!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
+1
En het beste antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk gedaan. +1

Andere antwoorden (14)

Ik heb vele informatieve en nuttige boeken gelezen, maar het boek dat toch het meest effect heeft gehad is, ironisch genoeg, de programmeerhandleiding voor de Commodore 128. Als 12-jarige wist ik niks van computers, maar heb dankzij dat boek BASIC en de eerste beginselen van programmeren geleerd. Zonder dat boek was ik misschien nooit de ICT in gegaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dos 6.22; uitgeverij microsoft press
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Grote Oosthoeks Encyclopedie...

Toegevoegd op 30-05-2009 20:16:41
Dit zijn trouwens wel 24 boeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Heb je 'm helemaal uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al jaren Antwoordman...:D
Jihad vs McWorld van Benjamin Barber. Geeft een mooi inzicht in hoe het kapitalistische imperialisme het moslimextremisme versterkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die TimK;

Hetzelfde als elk jaar; het Grote Boek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aldus sprak Zarathustra van Friedrich Nietzsche...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik nog niet gezien... LOL
UIT JE BOL...
Ondanks de internationale War On Drugs is het gebruik van allerlei middelen nog steeds groeiend.
Heel veel jonge mensen gebruiken wel eens XTC, cocaine of marihuana, zonder dat zij op de hoogte zijn van wat zo'n middel kan doen of wat zij ermee kunnen bereiken. Omdat er weinig objectieve informatie over drugs voorhanden is, bestaat ook het risico dat met verkeerde, gevaarlijke of verslavende middelen wordt geëxperimenteerd.
In UIT JE BOL zetten twee psychedelici met een lange staat van dienst, de schrijvers Gerben Hellinga en Hans Plomp, hun ervaringen op een rijtje. Hiermee willen zij de vooroordelen, misverstanden en onwetendheid omtrent drugs opruimen en de hedendaagse gebruiker een veilige weg wijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat ik me moet beperken tot het woordenboek en het binasboekje. De rest van de informatieve dingen heb ik van internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CCIE practical studies.
ik ben er nog mee bezig maar wel fascinerende stof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de bijbel, tevens het meest verkochte boek ter wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben op het ogenblik bezig met "De breinmachine" van Mark Nelissen. Erg interessant. De eerste helft handeld over de evolutie van emoties en de tweede meer over de neurologische indeling van onze hersenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De grote bosatlas, want dat ben ik ook na de brugklas ook nog blijven gebruiken.
Van echt lezen is niet echt sprake, maar ik heb er wel veel informatie uit gehaald. Zelfs nu gebruik ik het een enkele keer nog wel eens. Zo'n boek is gewoon mooi om te bekijken. Het wordt niet heet, het zoemt niet en het gaat sneller open dan internet.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na vijf minuten nadenken geef ik toe dat de British Encyclopedia, die ik onlangs wegegeven heb, mij het meeste feiteninformatie gegeven heeft. Als tweede opteer ik voor een verzamelbundel poezie van Paul Rodenko "Nieuwe griffels, schone leien" en als derde een italiaans kookboek vol nuutige info.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd genoeg is dit een reeks fantasieboeken. Er zijn namelijk geen grenzen in en het bevorderd creativiteit. Iets dat met borduren op dat wat al is niet gerealiseerd kan worden.

De wetten van de magie door Terry Goodkind.

Belangrijke levenslessen zitten daarin!