Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand van wie dit schilderij is?

De verkoper van onze woning heeft dit schilderij achtergelaten maar het is per ongeluk toch meegenomen door een boedelbeheerder. We hebben het helaas misgelopen. Maar vraag me uit nieuwsgierigheid af van wie het is. Dank alvast!!

Picture for question
8 maanden geleden
4.2K
AnnBoo8146
8 maanden geleden
Het zou van George Hendrik Breitner kunnen zijn. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.
Inekez1
8 maanden geleden
Als het een echte Breitner is en er was afgesproken dat jullie het zouden krijgen bij de koop van de woning, dan is het wellicht niet per ongeluk meegenomen door een boedelbeheerder. Dat soort mensen hebben een neus voor potentieel waardevolle zaken.
Amadea
8 maanden geleden
Breitner zijn signatuur is altijd inclusief voorletters, dus kan het niet van hem zijn.
Cosmoopapi
8 maanden geleden
Wel leuk dit raden. Straks is het opeens een meesterwerk en dan ga ik waarschijnlijk hard huilen haha!
jc54
8 maanden geleden
Voor mij is de vraag niet helemaal duidelijk. Wil je weten wie de eigenaar is, of wie het gemaakt heeft?
Cosmoopapi
8 maanden geleden
De naam van de schilder. @jc54.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het lijkt op een Breitner.
(Lees meer...)
8 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding