Hoe en waar kan je hulp krijgen bij het zoeken naar een maker van een Schilderij ?

zoals bij deze

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt terecht bij een kenner en deze vind je bv bij een veilinghuis.

(uit de bron)
"Inbreng en taxaties van goederen
Voor inbreng en taxatie van kunstobjecten kunt u zonder afspraak bij ons terecht op woensdag en donderdag van 10.00-17.00. Tevens is inbreng mogelijk op afspraak. Verder organiseren wij tussen de veilingen door taxatie zaterdagen.

Binnen een periode van tien weken worden uw goederen geveild en uitbetaald. Grote objecten en gehele inboedels kunnen op afspraak en locatie worden getaxeerd. Bij nalatenschappen bieden wij de mogelijkheid het huis bezemschoon op te leveren. Dit neemt nabestaanden, notariaat en de executeur testamentair veel zorg uit handen."

Weesperstraat 110
1112 AP Diemen
tel: 020-6230343
e-mail: info@deeland.nl
web: www.venduhuisdeeland.nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt,maar ik wil het zelf uitzoeken Weet iemand van wie het werk hier boven is
Pieter2011
7 jaar geleden
Waarschijnlijk van een hobbyschilder die Dideriks heet...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ Jodocus heeft een juist antwoord gegeven op de vraag die je stelde, dat jij je vraag nu veranderd doet niets af aan het antwoord.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik had de vraag beter moeten formuleren ik bedoelde waar en hoe op internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
top dankje