Nee. Dit is niet legaal, tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het land. In het minste geval, zal dit kunnen worden gezien als illegaal storten, of landschapsvervuiling o.i.d. In het slechtste geval heb je wederrechtelijk iets aangebracht op andermans eigendommen (de bomen zijn ingevolge het leerstuk "natrekking" eigendom van de eigenaar van de grond).

Overigens: los van de wettelijke kanten - ik vind dit wel een creatieve vondst om graffiti te maken met relatief weinig hinder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja, dat is legaal, maar ik zou het niet zo in een bos hangen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is volgens mij legaal als je het makkelijk en snel kan verwijderen.... ookal lijkt me het hele bos vol hangen niet zo'n goed idee...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat weet ik zo net nog niet.Als er zich vocht onder de folie verzamelt,waardoor schimmel op de stam zou kunnen ontstaan,kan de boom schade lijden.schade toebrengen is niet legaal.
Het illegaal gebruiken van de openbare ruimte is natuurlijk ook verboden.