Uit Egypte. Waarschijnlijk farao Nefertiti.

Toegevoegd na 3 dagen:
e blauwe kroon die ze draagt op de beroemde buste in het Neues Museum van Berlijn werd voor haar ontwikkeld als een tegenhanger van de chepresch, de overwinningskroon van de farao. Ze werd ook meermaals afgebeeld bij handelingen die normaal voorbehouden waren aan de farao.
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Maar dat is een zij...
Erna55
9 jaar geleden
Ook vrouwen heten farao
Amadea
9 jaar geleden
Ik bedoel, omdat gevraagd wordt wie "hij" is!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien weet de vraagsteller niet of het een hij/zij is
Erna55
9 jaar geleden
Kijk maar naar de afbeelding van de link.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht dat het een hij was omdat het beeldje nogal mannelijk eruit ziet. Geef toe :D Kan ook iemand uitmaken wat op haar hoge hoed staat?
Erna55
9 jaar geleden
De blauwe kroon die ze draagt op de beroemde buste in het Neues Museum van Berlijn werd voor haar ontwikkeld als een tegenhanger van de chepresch, de overwinningskroon van de farao. Ze werd ook meermaals afgebeeld bij handelingen die normaal voorbehouden waren aan de farao
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je professionele antwoord.