waar verkoop je je zelfgemaakte schilderijen?

Ik hou van schilderen maar nu staat mijn hele kamer wel zo'n beetje vol. Daarom wil ik een deel van mijn collectie verkopen. Waar of hoe kan je dat doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (4)

Je zelfgemaakte spullen kun je verkopen op Etsy.
https://www.etsy.com/nl/
9 jaar geleden
Foto maken en op marktplaats zetten. Foto met statief maken recht ervoor zodat het niet scheef hangt. Liefst zonder rand dat de achtergrond laat zien. Maak de foto buiten zodat er een heldere foto ontstaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak foto's van je werk, ga met de foto's en een paar werken die te vervoeren zijn naar hotels, zorginstellingen, restaurants en andere gelegenheden waar veel mensen bij elkaar komen, vraag naar de directeur of bedrijfsleider, vraag of je bij hun je schilderijen tentoon mag stellen voor een bepaalde periode. Je kunt ook afspreken de schilderijen om de 3 maanden te wisselen, maar onderhandelen moet je met de persoon die over dit soort zaken gaat. Hang een bordje met de prijs en je naam onder het schilderij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op artolive kun je je werk plaatsen. En verder heb je bijv ook nog Saatchi online. Kun je foto bijvoegen, ik ben wel benieuwd naar wat je zoal maakt.