Wie weet wat de tekens onderaan mijn vaas betekenen?

Ik heb een vaas uit de erfenis van mijn grootmoeder gekregen. Deze vaas heeft ongeveer 35 jaar op de schoorsteenmantel gestaan. Nu zou ik graag willen weten wat de tekens onderaan de vaas betekenen en of de vaas enige waarde zou hebben.
Op de foto heb ik de vaas vast bij de hals, er zit ook een deksteltje op maar die heb ik nu niet gefotografeerd.

Jesslin

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meestal zeggen die tekentjes iets over te kunstenaar; het jaartal waneer hij is gemaakt en de plaats waar hij is gemaakt.

Je zou er mee naar een kunstexpert/antiekhandelaar kunnen gaan om er meer over te weten te komen.