Welk materiaal is dit beeld? Hoe lijmt ik de kapotte stukken? Hoe maak ik het schoon?

Ik heb de ontbrekende stukken. Het beeld is gevallen.

Toegevoegd na 47 seconden:
lijmt = lijm

Toegevoegd na 6 minuten:
[img]http://www.uploadarchief.net/files/download/dsc_0179.jpg[/img]

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er was een probleem met de upload van een foto. Nu heb je de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kopieer de link zonder 2x die [img] in uw adresbalk en u kan het beeld bekijken. Dus enkel http://www.uploadarchief.net/files/download/dsc_0179.jpg

Het beste antwoord

Dat ziet er mij gewoon pleister uit.
Eerst grondig opkuisen met een hogedrukreiniger zodat het weer spierwit is.
Nadien kan u dat hoofd er terug "op lijmen" met gewoon een beetje pleister op het breukvlak te doen en het afgebroken hoofd er terug op te zetten.
Het product wat er tussen uit zal komen kan u gewoon afkrabben want na 15 a 20 minuten is dat al hard.
Rechts onderaan is er een stuk afgebroken, dat zou u eigenlijk volledig kunnen reconstrueren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het beeld komt uit een klooster, het staat al meer dan 100 jaar buiten. Kan dat pleister zijn? Ik dacht dat dat kapot ging in de regen?