Waar vind ik (meer) tekeningen van C. den Hollander?

Ik heb een tijdje geleden een hele mooie tekening gezien. Het was een tekening van een Nederlands landschap. Deze was gesigneerd door C. den Hollander.

Ik wilde graag meer tekeningen zien van deze (mij verder onbekende) tekenaar en heb gezocht op internet, maar kon ze niet vinden. Waar kan ik wel tekeningen vinden van hem of haar? Ken jij een website met tekeningen van C. den Hollander?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag:

Dank voor de antwoorden.

Helaas heeft niemand een bruikbaar antwoord kunnen geven op mijn vraag. Heb jij wel meer informatie over deze tekenaar, stuur me dan a.u.b. een persoonlijk bericht via deze website.

14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Heb je nog iets meer informatie ?

Mvg,
Jerry Griep
www.smartollective.com

Toegevoegd na 2 minuten:
www.schilderijlatenmaken.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Het was een tekening uit 1996 of 1997. De tekening was een beeld van het landschap vanuit de lucht, dus zoals een vogel het landschap zou zien. Verder heb ik eigenlijk geen informatie.
Heb je google al geprobeerd?