Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb zaterdag toneel uitvoering en ik moet een meeloper spelen hoe doe ik dat?

Ik moet dus een meeloper spelen, maar ik weet niet echt hoe ik dit nog 'beter' kan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
822

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meelopers zijn individuen die zich zonder daadwerkelijke overtuiging inlaten met zekere handelingen, groeperingen of ideologieën en die meestal een passieve rol daarin spelen. (Wikipedia)

Je bent dus iemand die meedoet met de groep, maar bent niet de aanstichter. Ik zou vooral laten blijken dat je het eens bent met de "groepsleider" door te knikken en mee te doen met wat diegene doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord +.

Andere antwoorden (1)

Gebruikelijk is, dat het toneelboekje aangeeft wat je moet doen. Of juist niet moet doen. Een meeloper kan van alles zijn. Ook iemand die aan tafel zit en met alle winden meepraat. Je kunt ook meelopen in een fietstocht met een mandje paaseieren aan het stuur. Ik zeg maar wat. Feit blijft dat er in het algemeen geen regel is te geven wat een meeloper doet. Het is van geval tot geval anders. Ik wens je succes en plezier a.s. zaterdag. Ik loop mee met de muziek naar Gouda.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding