Kan iemand het handschrift van deze schilder herkennen?

Wij hebben dit schilderij al jaren! Ik vind hem persoonlijk erg mooi.
Maar ik kan jammer genoeg niet herkennen van wie dit schilderij is.

Hier een link naar het schilderij, want ik heb meermaals geprobeerd hem te uploaden, wat echter niet ging.

http://s11.postimage.org/shl5gb3mr/CIMG4694.jpg

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Volgens mij staat er Herman Vitalis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
puntje voor amadea.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of het een Nederlandse schilder is. Jammer genoeg heb ik niks kunnen vinden op google.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er grote kans is dat dit een "fabrieksschilderij" is. De stijl van schilderen doet me denken aan het beruchte zigeunerjongetje-met-de-traan. En in dat geval is de naam van de schilder een fantasienaam.

Antwoorden (2)

Zijn achternaam laat zich als "Vitas" lezen, zijn voornaam is lastiger: P/G/Hermang(er).

Googelen op Vitas geeft niet 123 de gewenste persoon. Sterkte met zoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik herkende in de achternaam "Vitali" wat zou kunnen slaan op Gian(carlo) Vitali, een schilder uit '29... http://www.giancarlovitali.com/ is een website aan hem opgedragen. De handtekeningen vertonen wel enige overeenkomst, maar zeker ben ik niet. Succes. :)