Door er een beetje bruin of een klein beetje groen en zwart bij te doen. Eventueel nog een stipje blauw. Hoe ze precies mengen, hangt mede af van de samenstelling van de verf. (Met veel goedkope plakkaatverf krijg je bij mengen hooguit een vijftig tinten bruin)).
Hele kleine beetjes hoor als het teveel is kun je niet meer terug. Stipje voor stipje, en goed blijven roeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar bij te doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het rood natuurlijk, om er bordeaux van te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, ik geef toe : het juiste antwoord op de vraag zoals die gesteld is zou moeten luiden : Bordeaux - of eender welke andere rode wijn - maak je rood met plakkaatverf door er zo veel mogelijk rode plakkaatverf doorheen te mengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen al voor die laatste toevoeging krijg je een + van me!