Zojuist op Avro's kunstuur: een aantal kunstwerken in een park/bos. Waar is dat?

Ik schakel net te laat in helaas.
Ik zie een bos/park waar een kunstenaar een aantal geweldige kunstwerken heeft neergezet.
Onder andere een glazen kamer, waar de optische illusie wordt gewekt dat de ruimte schuin is, terwijl de vloer gewoon waterpas is. Iedereen die binnenloopt begint gelijk te wankelen.
Mijn vraag is: Weet iemand waar dit kunstproject plaatsvindt, en is het nog te bezoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
morgen kun je het programma terugkijken op uitzendinggemist

Het beste antwoord

google met de zoekterm Avro's Kunstuur zaterdag 13 oktober en u kunt het hele programma nog eens bekijken. Het is in het Valkhof Museum Nijmegen. Overigens is die beleving niets nieuws. Daarvoor verwijs ik naar de Citadel van Namen, waar ik in 1976 een dergelijke beleving meemaakte. Het berust op optisch bedrog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het valkhof nijmegen of Beverwijk