Op het Floriande terein in de Haarlemmermeer is nog vrij veel behouden.
Veel planten en bomen die hier niet van nature voorkomen kan je daar tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel mooi. Zou zonde zijn als ze al die planten en bomen dood zouden laten gaan. Of op laatste dag mag elke bezoeker een plant mee nemen hahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach valt op zich wel mee maar er is een stukje wat inderdaad onverwachts mooie en bijzondere planten en struiken heeft maar dat is maar een heel klein deel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn wel meer plekken met mooie planten, struiken en bomen.
O.a Chinese tuin, en boven het grote veld waar mysteryland wordt gehouden vind je heel erg veel exoten en zeldzame planten.

Andere antwoorden (1)

Het paviljoen van Israël, met als titel “Hidden Garden”, zal worden overgebracht naar Museumpark Orientalis en krijgt daar dan een permanente plek.
Amadea