wie weet waar ik voordelig een kleine hoeveelheid ansichtkaarten kan laten drukken?

Toegevoegd na 34 seconden:
Het gaat om foto's van schilderijen, zo'n tien stuks per schilderij.

Toegevoegd na 6 minuten:
Graag wel ansichtkaartkwaliteit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Het voordeligst is het om de foto's op usb-stick te zetten en ermee naar een kopieerwinkel te gaan. Dan (laten) afdrukken op stevig papier, 4 op één vel A4. En vervolgens met de snijmachine in 4 kaarten snijden.

Toegevoegd na 21 minuten:
Echte fotokaarten kan je bij de Hema laten maken: 35 cent per stuk - inclusief envelop.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het voordeligst, maar geeft geen ansichtkaartkwaliteit, en dat wil ik wel graag.
Of het het goedkoopste is weet ik niet maar vistaprint is wel goed: http://www.vistaprint.nl/vp/welcome.aspx?xnav=welcomeback&rd=1

Toegevoegd na 33 seconden:
http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=39&preid=141&txi=245&xnid=VisitorHomePage_Photo+Cards_Invitations+%26+Announcements_Home+%26+Family&xnav=TeaserItem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderstaande link is speciaal voor scholen, en ik weet niet of zij ook voor anderen dan scholen werken, en ook niet of ze ook met kleine hoeveelheden werken. Maar je zou het kunnen proberen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aan de tweede link heb je waarschijnlijk meer. Maar ik heb geen prijzen vergeleken. Als je googlet op "ansichtkaarten foto" kom je van alles tegen.