Een vlakvulling is een oneindig voortgezet patroon, opgebouwd uit steeds dezelfde basisfiguren. Het eenvoudigste voorbeeld is wel een vlakvulling van allemaal vierkantjes, of allemaal rechthoekjes.
Maar je kunt ook denken aan een dam-of schaakbord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vlakvulling is een oneindig voortgezet patroon,een simpel voorbeeld is ruitjespapier.

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry ik vergat erbij te schrijven dat het wel opgebouwd moet zijn uit steeds dezelfde basisfiguren.