Waarom is het schilderij De Mona Lisa zo beroemd?

12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel goeie vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik niks van,gewoon een schilderij met een vrouw,een lelijke vrouw ook nog.
Niks bijzonders,vindt ik,maar ja,smaken verschillen hè,

Het beste antwoord

1. De glimlach/mysterieuze lach van de vrouw op het schilderij.
2. Omdat Leonardo da Vinci het heeft geschilderd.
3. Van welke kant je er ook naar kijkt, de vrouw op het schilderij kijkt je altijd aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoofdzakelijk vanwege de glimlach van Lisa. Het is een glimlach die niet direct te definiëren is, men kan niet zien 'wat'ze denkt.