kan de nikon D5100 spiegelreflexcamera achtergronden onscherp stellen?

Ik wil graag een nieuwe camera kopen, waarmee ik goede foto's kan maken voor mijn kunstportfolio. Deze Nikon camera lijkt me heel erg goed, ik weet alleen niet of hij achtergronden on-scherp kan stellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ah ja dat kan bijna elke camera! Maar die Nikon d5100 kan dat goed, geloof me maar ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit doe je bijvoorbeeld door een groot diafragma ( klein getal) te kiezen ( wieltje in de aV stand). Belangrijk is dus een lichtgevoelig objectief erbij te kiezen.