Kent iemand de titel, de kunstenaar en de plaatsingsdatum van het beeld dat oorspronkelijk bij de huishoudschool Pax et Bonum in Tubbergen stond?

Het beeld - abstract, beton - staat nu voor de Kolenbranderhof aan de Schoolstraat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet het niet, maar ik denk dat het Gemeentearchief je daar wel een antwoord op kan geven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden via een oud-werknemer en een directielid.