Volgens de site die ik heb gevonden wel:

"In de oven
Zo goed als alles kan mee de oven in, denk maar aan terracotta potjes, geglazuurde (thee)potten, (glazen) windlichtjes, spiegel(tjes), hout, MDF, rieten kransjes, kalebassen en zelfs hard plastic, maar beslist geen lood! De magnetron is ongeschikt. De versierde producten in de huishoudoven plaatsen in het midden op de bakplaat. De kleiplastieken op 130 graden harden in 45 minuten. Een gas /heteluchtoven geven iets meer warmte, zet deze op 110 graden. Als de figuurtjes zijn afgekoeld, kun je ze uit de oven halen en eventueel aflakken met speciale Fimolak mat/glans. Door de lak wordt de Fimo gladder en stof blaas je zo makkelijk weg."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, heeeel vroeger deed ik het wel eens. Wat ga je maken :)?