Wat zijn goede bankstellen ketens/winkels?

Ik wil binnenkort een nieuwe hoekbank aanschaffen (budget tot €2000), maar wil wel dat dit een kwalitatief goede bank is.

Ik vind het echter maar moeilijk om winkels te vinden die zich specialiseren in bankstellen. Vaak kom je uit bij woonwinkels die maar een paar banken hebben staan en dan is de kans dat daar een bank voor jou bij zit erg klein.

Een bank van Ikea daar wil ik niet aan beginnen en over Seats and Sofas hoor ik ook weinig goeds. Maar wat zijn dan wel de winkels die ik moet bezoeken, ik wil er best wel een stukje voor rijden, maar in de buurt van Noordwijkerhout (bollenstreek) zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rijneke boulevard heb je een aantal zitten. Ik ben wel te spreken over pronto wonen. Ook in leiderdorp bij het ibis hotel zit er ook een. Daar heb je ook een aantal winkels. Ook een nAam loze die levert ook goede kwaliteit en service. En minder duur voor de zelfde banken die in de omliggende winkels verkocht worden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat is er mis met IKEA? Heb al 6 jaar een IKEA bank, prima bank, kwalitatief veel beter dan Leenbakker. Sterker nog er heeft ruim een half jaar iemand gebruik van die bank gemaakt als bed! Nooit doorgezakt. Maar ervaringen verschillen. Zo moet ik niets van Seats en rotzooi, oh pardon ik bedoel natuurlijk seats en sofas, hebben. En zijn andere mensen daar weer heel positief over. Mijn moeder is helemaal gek van:
http://www.eijerkamp.nl/ En ik heb met veel plezier rondgelopen op:
http://www.woonboulevardutrecht.com/winkels-woonboulevard-utrecht

Antwoorden (2)

Montèl is een keten die banken verkoopt en ook de banken van Henders&Hezel vind ik mooi en kwalitatief erg goed. Van Montèl heb ik nog nooit wat geprobeerd, maar het bedrijf komt professioneel over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, het is Hazel ipv Hezel!
http://hendersandhazel.com/nl/ Of: http://www.montel.nl
Als je vertrouwd wil kopen,en je niet op allerlei aanbiedingen uit bent,ga dan gewoon naar een bedrijf waar je zeker weet dat je nu, en straks goed geholpen wordt.
Als je bij grote bedrijven iets koopt, moet je altijd afwachten hoe ze met je omgaan.
Het beste is , ga naar een soort familie bedrijf,die staan altijd voor je klaar(ze moeten wel)hebben een naam te verliezen,in elk dorp of stadje is wel zo,n bedrijf te vinden,kijk daar eens rond.
Zelf heb ik 40 jaar dit soort bedrijven bezocht(vertegenwoordiger meubelen)
En weet uit ervaring,dat je daar het beste wordt geholpen.
Succes met de zoek tocht.
burgos