Wat kan je allemaal met potpourri doen?

Ik heb veel potpourri liggen, maar die niet meer zo sterk ruiken..
Ik vind t toch zonde om weg te gooien.
Heeft iemand een creatief idee, wat ik er mee kan doen..behalve weggooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Als aanvulling op de ideeen die al geopperd zijn: beplak een (saaie) foto- of spiegellijst (heel speels); maak een collage ervan, inlijsten en aan de muur hangen (eigen kunst aan de muur en leuk om te doen); blaas het nieuw leven in door er etherische olie aan toe te voegen; maak er een mobiel van (gaatjes erin, draadjes erdoor) en hang het voor een open raam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja op fotolijstjes.. die vind ik goed..
en op spiegels..
dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prima idee
bedankt

Andere antwoorden (3)

Leg het op een hele grote schaal met wat kaarsen erop.

Of je kunt kinderen er mee laten knutselen. Stuk papier en lijmen maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussen de kleding in de kast leggen.

in kleine zakjes doen en op bijvoorbeeld een cadeautje plakken als versiering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik heb een zakje aan de binnenkant van mijn kastdeuren en binnenkant van de ondergoedlaadjes etc geplakt, zodat bij iedere opening een lekkere geur 'beweegt'. Je kunt ook wat in de stofzuiger doen als je een nieuwe zak erin doet. Lavendelgeur schijnt goed te werken tegen vlooien bij katten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+