Weet iemand iets over ippies.nl?

als je ippies opgespaard of vergaard hebt waar kan je ze voor gebruiken,of zijn ze nutteloos?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had er nooit van gehoord; maar snap niet dat je die vraag hier stelt.

1. Ga naar ippies.nl
2. Daar staat in stappen beschreven hoe je eraan komt.
3. Daarna staat er duidelijk wat je ermee kunt doen.
4. Lijkt me vrij duidelijk, als je de website al kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, zulke dingen zijn heel makkelijk zelf op te zoeken.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://www.ippies.nl/page/3/aanmelden.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dingen die zo ontzettend gemakkelijk zelf even op te zoeken zijn, die hoef je toch niet te vragen.
Het kostte meer tijd de vraag te tikken dan gewoon het zelf even op de site op te zoeken.
Jammer dat er geen "slechte vraag" knoppen bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@sgrijvvaud; gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen !

Andere antwoorden (2)

Als ik de ippies.nl website bekijk, kan jij je ippies vorr tal van zaken inwisselen, je moet echter wel ff doorsparen eer je echt wat hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het sparen van ippies gaat relatief snel. In ieder geval sneller dan bijvoorbeeld Airmiles maar is uiteraard wel afhankelijk van hoe vaak je online aankopen doet. Als je voldoende ippies hebt gespaard kun je ze op diverse manieren uitgeven (waaronder aan bol.com cadeaubonnen).
Bronnen: