Hoe kan je botervlootjes en ijsbakken leuk bekleden? En met welk materiaal?

Ik heb botervlootjes en ijsbakken en wil die een leuke uitstraling geven, samen knutselen met me dochtertje, maar plakaatverf blijft niet zitten.
Iemand een leuk idee met welk materiaal we dit kunnen beplakken of versieren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Er zijn heel veel stickers en stickertjes te koop in allerlei maten, kleuren en uitstralingen, zoals foam en glittertjes.

Ook kun je er kleine gaatjes in prikken.
[ik doe dat met een in de gasvlam heetgemaakte priem]
dan kun je daar draad of lint doorheen halen.

Knutsellijm en zelf uitgeknipte stukjes papier of stof.

Bij de Wibra verkopen ze kleine potjes glasverf,
dat gaat beter werken dan plakaatverf.