Ik ben lid van een vereniging van ouderen

het is mij opgevallen dat bijna alle leden een foto gebruiken van toen ze 30 waren
ik heb het gevraagd maar niemand durft een recente foto te plaatsen.
weet iemand bij GV waarom men dat niet durft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

omdat de meeste ouderen niet graag meer op de foto gaan als ze oud worden en ze graag zien dat zegraag gezien worden toen ze op hun mooist waren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat zou je zelf moeten vragen natuurlijk, daar kunnen we hier alleen maar naar gokken.
Misschien vinden ze dat ze rond die leeftijd op hun mooist waren?
Misschien willen ze niet al te herkenbaar zijn maar wel een eigen foto plaatsen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet een kwestie van niet durven, maar niet willen. Waarom een recente foto als de jongeren ook geen foto gebruiken. Net zoiets als niet je eigen naam gebruiken, maar een gebruikersnaam. Duidelijk. Een ouder panel lid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de mijne bij GV is nog maar een maand oud. Ik zie echt niet waarom iemand zich zou generen voor zijn huidige identiteit.
Ja, vroeger, vroeger waren we jong en mooi, maar die tijd is geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle respect maar ik geloof je niet Inekevl het is een plaatje uit een tijdschrift
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hoe kan je dat nou denken? Ik ben het gewoon zelf. Ik zit aan de bridgetafel, waar iemand rondliep en foto s van alle deelnemers maakte.
Men durft het waarschijnlijk wel maar er komt misschien wel een klein beetje ijdelheid om de hoek kijken. Als je een recent gezichtenboek wilt maken vraag dan ook om een recente pasfoto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat men zich schaamt, voor het voortschrijdend verval van het lichaam. Men durft de realiteit niet onder ogen te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fijn zo
ik wist het antwoord al hoor maar ik wilde bevestiging