kan ik via utube muziek op een usb stick zetten?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ja dat kan, er zijn een hoop websites waar je de link naar een youtube-video of youtube-playlist kan invoeren, en dan de audiotracks als MP3 kan downloaden. Die kan je vervolgens op je USB stick zetten. Zie bijvoorbeeld het overzicht hier: https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/de-vijf-beste-mp3-converters-voor-youtube-videos/
TurfGraver
2 jaar geleden
Ah. Utube = youtube.

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet.
2 jaar geleden
Je zou het kunnen opnemen en dan op een stick zetten, en natuurlijk wel de reclames er tussenuit knippen
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
Hoewel dat kan is dat een slechte methode.
Er zijn tig websites die de muziek digitaal uit de video trekken, zonder reclame.