Oude carburateur die lekt, hoe kan ik dit repareren?

Hallo, ik heb een Bernard motor uit 1943 met een zenith carburateur. Die carburateur lekt heel erg. Ik heb hem al helemaal schoongemaakt maar hij blijft lekken. Wie kan mij helpen met hoe ik dit kan repareren?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Pakkingen vervangen?

Antwoorden (1)

Als je weet welke carburateur het is, zijn er vast wel pakkingsetjes te koop op internet. en alle toevoerleidingen even nakijken. daarna weer goed afstellen met warme motor etc.