Hoe haal je een geprinte tekst van een flesje?

Ik heb een soja saus flesje van de jumbo en vraag me af hoe ik de geprinte tekst eraf krijg. Dit zonder dat ik het glas beschadig omdat ik hem wil hergebruiken voor een knutsel project.
(het is helaas geen plastic sticker)
(Edit: ik kan met mijn nagels over de individuele letters krassen)
(Edit: helaas ziet het ernaar uit dat bleek niet werkt)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
6.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Ben je er 100% zeker van dat het geen sticker is? Ik zou denken dat je niet op glas kan kan printen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoi ik weet zeker dat het geen sticker is. Ik kan met mijn nagels over de individuele letter heen.
Abcde
3 jaar geleden
Wij gebruiken regelmatig X10 om vlekken mee te verwijderen, ook inkt. Zeker weten of dit in dit geval ook de oplossing weet ik niet. Maar als de gegeven tips niet werken is het het proberen waard. X10 kopen wij bij de drogist of de bouwmarkt, maar het is ook via internet te koop. Sowieso een fijn product om in huis te hebben.
https://www.bol.com/nl/p/x10-vlekken-250-ml-vlekverwijderaar/9200000005193116/
LeonardN
3 jaar geleden
Nog wat gekeken. Het lijkt idd dat printen op glas kan.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Abcde dankjewel voor de tip! die ga ik zeker uitproberen

Antwoorden (1)

Aan het flesje te zien is ht plastic met een heel dun etiket-printje. Leg het met de geprinte zijde in een laagje onverdund bleekwater (glorix dikke bleek). Na een dag zal je het printje er af kunnen vegen.
Ook als het een glazen flesje is zal dat zo gaan.
Toegevoegd op 09 februari 2021 19:18: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoi, Het is helaas geen sticker etiket.
Maar ik zal de de tip zeker proberen om hem een dagje in bleek te leggen.
Bedankt voor het meedenken