Hoe en waar kan je dvd's, Blu-Rays en boeken verkopen?

Ik heb een 150-tal boeken, een 200-tal dvd's en een 50-tal Blu-rays te koop. Waar kan ik dit het beste verkopen? Ik heb al verschillende sites geprobeerd (marktplaats, boekenbalie,...). Ik heb lijstjes gemaakt en doorgestuurd naar opkopers in België en Nederland, maar zelfs geen reactie gekregen...

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

In de tijd van E-books, Netlix e.d. en streamingdiensten zit er geen handel meer in boeken, DVD's en Blue Rays. Als straks de wereld weer "normaal" wordt, zou je kunnen proberen ergen een plaatsje ye bemachtigen op een tweedehandsbeurs of een rommelmarkt, maar stel je er niet te veel van voor.
3 jaar geleden
Dvd's en blu-rays kan je aanbieden aan winkels in tweedehands lp's, cd's en dvd's. In Rotterdam is er bijvoorbeeld de Plaatboef op de Nieuwe Binnenweg: http://www.plaatboef.nl/. Zo zullen er in iedere grote stad vergelijkbare winkels zijn.

Goede boeken kan je aanbieden aan een tweedehandsboekenwinkel als bijvoorbeeld De Slegte. Zie https://www.deslegte.com/.
Antoni