is dit een 4/4 gitaar?

hey, ik heb op internet een gitaar met de afmetingen van 1020 x 390 x 115mm het is een western elektrisch acoustische gitaar ik weet alleen niet op dit de afmetingen zijn van een 4/4 gitaar hopelijk heeft iemand hier het antwoord op

mvg,
marije

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja dat is een 4/4 gitaar (of reguliere gitaar)
Hier een andere 4/4 met vrijwel dezelfde lengtemaat:
https://www.bax-shop.nl/klassieke-gitaar/lapaz-002-nt-klassieke-gitaar-naturel?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVvPXX-lpZZM-JFBB2ckffLMmN0FSSJZSk80iEXvc7sskaKS8pFfWKxoC8e4QAvD_BwE
101,0 x 46,0 x 11,5 cm
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dankjewel voor je reactie!